czwartek, 5 kwietnia 2018

Trupia Farma. Nowe śledztwa - Bill Bass, Jon Jefferson







Autor: Bill Bass, Jon Jefferson 
Tytuł: Trupia Farma. Nowe śledztwa
Liczba stron: 304
Wydawnictwo: Znak Literanova 


  Jak wiecie uwielbiam kryminały i thrillery. Przechodziłam też ogromną fascynację takimi programami jak CSI czy Kości. Dlatego też, bardzo ucieszyłam się, że mogę sięgnąć po tę książkę. Byłam ogromnie ciekawa jak wiele zmieniło się na przestrzeni lat w temacie antropologii sądowej. Jak wiele tajemnic Bill Bass jest w stanie wyrwać zmarłym, dzięki niesamowitemu projektowi badawczemu, zwanego  Trupią Farmą. 

  Jak możecie się domyślić, przepadłam. Ta książka jest niesamowita. Osoby, które wolą romanse bądź literaturę piękną, nie zrozumieją mojej fascynacji Trupią Farmą. Jestem jednak pewna, że jest masa osób podzielających moją fascynację książką, która objawia nam tajemnice zmarłych, które mogą pomóc nie tylko w identyfikacji zwłok, ale także do wyjaśnienia w jaki sposób ktoś został pozbawiony życia, mimo iż mamy do czynienia z samym szkieletem. 


  Jeśli jesteście ciekawi w jaki sposób rozkłada się ciało ludzkie, jak wielką rolę odgrywają owady w procesie ustalania czasu zgonu, jak zidentyfikować ofiary po katastrofie i czy jest możliwe, by przypisać szczątkom ludzkim tożsamość za pomocą jednego zęba - ta książka jest dla Was. 
Trzynaście spraw, dzięki którym odkryjecie wiele ciekawych faktów o ciele ludzkim, jak i inne ciekawostki. 




 Autorzy dają także wskazówkę " jeśli postanowicie kogoś zamordować, nie sądźcie, że uda wam się zatrzeć ślady za pomocą ognia."  ;) 
  Sam sposób w jaki autorzy przekazują tak ogromną ilość wiedzy nie jest sztywny i usypiający. Wręcz przeciwnie, każda sprawa jest opisana w lekki i ciekawy sposób naszpikowany cennymi informacjami. 

  Polecam książkę każdemu, kto interesuje się taką tematyką. Sięgnijcie także po pierwszą część i posłuchajcie co szepczą zmarli! 

Za egzemplarz do recenzji, dziękuję 






6 komentarzy:

  1. Czytałam I część, tej również nie pominę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 1 tom mam w domu, ten też na bank kupię. Pamiętam, że ta "Trupia Farma" była w którymś z odcinków Anatomii Prawdy i niesamowicie mnie zainteresowała :D
    Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja najbardziej się interesuję i jak najbardziej poszukuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta książka to zdecydowanie coś dla mnie! *.*
    Pozdrawiam! Dolina Książek ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Fascynująca książka. Współczesna antropologia uczyniła wiele kroków rozwijając się dzięki nowym rozwiązaniom technicznym. Ogromną pomocą jest sztuka sądowa pozwalająca "oblec" kości w sztuczne ciało i odtworzyć wygląd osoby nieżyjącej od dawna. Gorąco polecam tę książkę odpowiednio wcześnie przed snem. Pozdrawiam, Zdzisław www.krainslowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. W naszym prostym zyciu milosc odgrywa bardzo szczególna role. Teraz jestesmy w stanie uczynic twoje zycie milosne zdrowym i nie ma miejsca na zadne klopoty. Wszystko to jest mozliwe dzieki AGBAZARA TEMPLE OF SOLUTION. Pomógl mi rzucic zaklecie, które przywrócilo mojego zaginionego kochanka z powrotem na 48 godzin, które zostawily mnie dla innej kobiety. mozesz takze skontaktowac sie z nim ( agbazara@gmail.com ) lub WhatsApp / Call: ( +2348104102662 ), i byc szczesliwym na wieki, tak jak teraz z jego doswiadczeniem.

    OdpowiedzUsuń